
Останніми роками Ford Focus став одним з найпопулярніших вживаних авто на ринку. Це зумовлено як доступністю моделей зі США, так і поставками з Європи. Модель завжди мала своїх шанувальників завдяки драйверському характеру, витонченій керованості та майстерним налаштуванням підвіски.
Кузови Ford Focus III
Третє покоління Ford Focus, яке випускалося з 2011 по 2018 рік, стало глобальним, тобто однаковим для ринків Європи та Північної Америки. У Європі пропонувалися 5-дверний хетчбек, седан та універсал. Тридверний хетчбек та купе-кабріолет зникли через низький попит.
У 2015 році модель зазнала модернізації, що включала оновлення дизайну та додавання нових двигунів. Дизайн передньої частини порівнювали з Aston Martin через характерну решітку радіатора. Практичність забезпечують чорні пластикові накладки на порогах та бамперах, що захищають від подряпин.
В Україні найчастіше зустрічаються 5-дверні хетчбеки та універсали з Європи, а також американські седани. Європейські авто зазвичай оснащені турбодизелями, тоді як американські — бензиновими двигунами.
Салон Ford Focus III
Інтер'єр Focus III виглядає сучасно та привабливо. Посадка на передніх сидіннях зручна завдяки широкому діапазону регулювань. Проте якість виконання салону має деякі недоліки, зокрема, ламаються направляючі повітропотоку на центральній консолі.
На задньому сидінні місця для ніг небагато, але заглиблення в спинках передніх сидінь покращують ситуацію. Багажники більшості модифікацій стали меншими, ніж у попередника, але універсал отримав невелику надбавку в об'ємі.
Підвіска Ford Focus III
Підвіска моделі є однією з її сильних сторін. Вона комфортна та добре налаштована для активної їзди. Передня підвіска — незалежний McPherson, а задня — чотириважільна. Конструктори усунули слабкі місця попередника, що підвищило надійність компонентів.
Задня підвіска витривала, але з часом гумові елементи втрачають свої властивості. Ремонт задньої підвіски варто проводити комплексно, замінюючи всі сайлентблоки або важелі одночасно.
Двигуни Ford Focus III
Серед бензинових двигунів найнадійнішим є 1,6 л Duratec. Він безпроблемний, але може мати неполадки з дросельною заслінкою. Двигуни Ecoboost мають більше характерних проблем, зокрема, підтікання оливи та охолоджуючої рідини.
Дизельний 1.6 TDCI підвищив свою надійність у порівнянні з попереднім поколінням. Проте всі двигуни мають слабке місце — праву гідравлічну подушку, яка виходить з ладу до 100 тис. км.
Коробки передач Ford Focus III
Механічні коробки передач представлені 5-ступеневою та 6-ступеневою версіями. 6-ступенева коробка не має особливих зауважень, тоді як 5-ступенева має проблеми з течами сальників.
Роботизовані коробки передач Powershift мають дві версії: з сухим та мокрим зчепленням. Сухі коробки менш надійні, часто викликають ривки та скрегіт при перемиканнях передач. Мокрі коробки надійніші, але складніші в ремонті.
Вибір Ford Focus III
Ford Focus III приваблює демократичною ціною, виразним дизайном та великим вибором модифікацій. Проте при купівлі варто бути уважним та перевіряти авто на сервісі, щоб уникнути проблем з двигуном та коробкою передач.
Рекомендовані оливи WOLF для Європейських авто
Ford Focus 1.0 Ecoboost (100 к. с.) | WOLF OFFICIALTECH 5W20 MS-FE |
1,0 л Turbo (100 к. с.), бензин | WOLF OFFICIALTECH 5W20 MS-FE |
1,0 л Turbo (125 к. с.), бензин | WOLF OFFICIALTECH 5W20 MS-FE |
1,6 л (105 к. с.), бензин | WOLF OFFICIALTECH 5W30 MS-F |
1,6 л (125 к. с.), бензин | WOLF OFFICIALTECH 5W30 MS-F |
1,6 л Turbo (150 к. с.), бензин | WOLF OFFICIALTECH 5W30 MS-F |
2,0 л Turbo (250 к. с.), бензин | WOLF OFFICIALTECH 5W30 MS-F |
1,6 Turbo (95 к. с.), дизель | WOLF OFFICIALTECH 5W30 MS-F |
1,6 Turbo (105 к. с.), дизель | WOLF OFFICIALTECH 5W30 MS-F |
2,0 Turbo (150 к. с.), дизель | WOLF OFFICIALTECH 5W30 MS-F |
Рекомендовані оливи WOLF для Американських авто
Ford Focus 1.0 Ecoboost (100 к. с.) | WOLF OFFICIALTECH 5W20 MS-FE |
1,0 л Turbo (100 к. с.), бензин | WOLF OFFICIALTECH 5W20 MS-FE |
1,0 л Turbo (125 к. с.), бензин | WOLF OFFICIALTECH 5W20 MS-FE |
2,0 л Turbo (250 к. с.), бензин | WOLF ECOTECH 5W30 SP/RC D1-3 |