
Фахівці відомого іспанського видання km77.com вже багато років проводять незалежні тести керованості легкових автомобілів. У їхніх випробуваннях зазвичай опиняються всі моделі, що мають шанс стати хітами продажів. Проте Volkswagen Tiguan довгий час залишався поза їхньою увагою — хоча споріднені моделі від інших брендів концерну вони протестували без винятку.
І ось тепер на тестовому треку з’явився його найближчий «родич» — кросовер Volkswagen Tayron середнього класу, який має багато технічних спільних рішень з Tiguan і фактично може розкрити його потенційні можливості в керованості.

Враховуючи форм-фактор, масу та розміри нового флагманського кросовера Volkswagen, ще до початку випробувань було зрозуміло: рекордів у дисципліні спортивної керованості від нього чекати не варто. Для тесту обрали одну з найбільш популярних європейських модифікацій Tayron — з 2,0-літровим турбодизельним мотором на 193 к.с., семиступеневою коробкою DSG та повнопривідною трансмісією.
Підбір гуми на перший погляд може здатися не надто вдалим для подібних випробувань, проте з точки зору реальної експлуатації він цілком виправданий. Тестовий Tayron комплектувався шинами Pirelli Scorpion розмірності 255/40 R20 101V – їх цінують за довговічність, стійкість до нерівностей та передбачувану поведінку у дощову погоду. Однак у рамках «лосиного тесту» ці сильні сторони практично не допомогли – на критичних маневрах шини не змогли забезпечити необхідний рівень зчеплення та стабільності.
Традиційно випробування почалося зі стандартного слалому, і на цьому етапі Tayron не продемонстрував жодних несподіванок. Автомобіль пройшов випробування за 25,8 секунди, що є цілком середнім показником для кросовера такого розміру. Для орієнтиру: Nissan X-Trail показав результат 25,5 с, тоді як більш компактний Toyota CH-R впорався за 26,7 с. Поведінка Tayron відповідала його габаритам і масі — швидкі зміни траєкторії давалися йому важкувато, проте при більш плавних рухах керування залишалося передбачуваним і зрозумілим.
Тест на об’їзд раптової перешкоди виявився складнішим. На швидкості 74 км/год Tayron не втримався в межах траєкторії, збивши два конуси. Стабільний проїзд вдалося зафіксувати на швидкості 71 км/год.

На відео видно, як після різкого маневру Tayron зіткнувся з ковзанням передньої осі. Можливо, заміна шин на дорожчі PZero покращить стабільність, але це може бути фінансово невигідно.
Volkswagen Tayron з’явився на нашому ринку влітку, продаючись поруч із Touareg, який він має замінити. Популярність X-Trail свідчить про попит на просторі кросовери. Tayron, вартість якого починається з 2 194 659 грн, поки що готує підґрунтя для успіху. Якщо вас цікавлять дані моделі або інші варіанти авто - залишай заявку на сайті та отримай безкоштовну консультацію про вартість авто під ключ з аукціонів США та Канади.


